VESELĪGA ORGANIZĀCIJA VĒTRAINĀ PASAULĒ

22. – 23. SEPTEMBRĪ | RADISSON BLU LATVIJA

VAI JEBKUR NO JŪSU ATRAŠANĀS VIETAS TIEŠSAISTĒ!

 

SADARBĪBĀ AR

Šobrīd HR vadītājiem ir milzīga atbildība – palīdzēt izdzīvot saviem uzņēmumiem, vadītājiem un darbiniekiem, attīstīt jaunas kompetences, palielināt uzticību un palīdzēt organizācijai rast motivāciju mainīties un mainīties ātri!

DIVAS DIENAS AR JAUNIEM IESPAIDIEM UN IDEJĀM

JAU DESMITAJĀ HR KONFERENCĒ LATVIJĀ, 22. – 23. SEPTEMBRĪ 

JOS J BLYKERS


IBM | Eiropā vadošais HR vadības un pārmaiņu speciālists

NAVID NAZEMIAN


VODAFONE | Globāls HR vadītājs | Vadošais koučs

HR TRANSFORMĀCIJA 4.0 – JAUNAS HR PAAUDZES MEKLĒJUMOS!

Pēdējās desmitgadēs ir palielinājies spiediens cilvēkresursu jomā – gan transformācijas, gan uzņēmējdarbības vērtības jautājumā. Nācies piedzīvot lielu spriedzi starp kompānijas vajadzībām un HR spēju īstenošanu. Diemžēl iepriekšējie HR pārveides centieni nesniedza solītos rezultātus.

Kādas pārmaiņas sagaida HR, īpaši ņemot vērā pēdējo mēnešu notikumus?

DEBRA COREY


HR bestsellera “Build It: The Rebel Playbook for World-Class Employee Engagement” autore, iekļauta sarakstā starp 101 labākajiem darbinieku piesaistes influenseriem. 

MĪTI UN REALITĀTE PAR DARBINIEKU PIESAISTI

Cik vien sevi atceros, strādājot HR jomā, mēs allaž runājam par darbinieku piesaisti. Esmu sapratusi – vai nu mēs darām kaut ko ļoti nepareizā virzienā, vai arī tas ir nebeidzamais stāsts bez atrisinājuma. Vai varbūt… mēs esam radījuši tik daudz mītu par darbinieku piesaistes jautājumu. Vai Jums nešķiet, ka ir pienācis laiks tos atmaskot? Galu galā, vai mēs patiešām saprotam, ko nozīmē darbinieku piesaiste un kas no šīs definīcijas ir nepieciešams mūsu uzņēmumam?

Nav tādu darbinieku piesaistes līdzekļu, kas strādātu visās situācijās – ir tikai piesaiste, kas darbojas Jūsu labā konkrētā gadījumā!

JON INGHAM


#46. vietā pasaules 100 labāko tehnoloģiju influenceru sarakstā, grāmatas “The Social Organization” autors

SOCIĀLAIS KAPITĀLS: kā tas varētu kļūt par HR stratēģiju un konkurējošu priekšrocību virzītājspēku?

Kā sociālais kapitāls rada jaunas stratēģiskas iespējas uzņēmumiem? Kāpēc sociālais kapitāls ir svarīgāks par cilvēkkapitālu nemitīgo pārvērtību pasaulē? Kā attīstīt cilvēkresursu stratēģiju, kas vērsta uz sociālo grupu un tīklu, sociālo talantu un sociālo cilvēkresursu procesiem? Kā “HR” un “HR Tech” speciālisti varētu mainīties, lai radītu patiesu vērtību uzņēmējdarbības labklājībai?

Sociāla organizācija – kā pilnveidot darbinieku attiecības un tīklus, veicinot biznesa rezultātu īstenošanu?

KRISTINA DRYŽA


Viena no ietekmīgākajām pasaules futūristēm un biznesa konsultantēm (Austrālija)

SADRAUDZĒTIES AR NEDROŠĪBU: KĀ PĀRVĒRST NOVIRZES PAR IESPĒJU?

DIANA VAN MAAREN RUSSO


Cilvēkresursu vadības eksperte, PIZZA-ORGANIZATIONS modeļa autore, pārmaiņu ierosinātāja transformācijām AGILE organizācijās

12 AGILE ORGANIZĀCIJAS SASTĀVDAĻAS

Es nemelošu… man ļoti slikti padodas gatavošana. Par laimi, esmu precējusies ar vīrieti no Sicīlijas, kurš dievina šo procesu un gatavo brīnišķīgus ēdienus mūsu četriem bērniem un man. Es redzu, kā viņš izbauda ēst gatavošanu, veicot to ar pilnīgu nodošanos un mīlestību. Un tas man ir iemācījis dažas lietas, īpaši gatavojot labu picu – izmantot pareizas sastāvdaļas un veltīt procesam laiku; sagatavoties, ka sākumā nāksies piedzīvot neveiksmi, taču laika gaitā pica izdosies arvien labāk; nevar izņemt vienu sastāvdaļu un aizstāt to ar zemākas kvalitātes produktu; eksistē daudzveidīgas “vislabākās picas” receptes (lai gan gandrīz katrs neapolitānietis tam nepiekritīs).

Tāds pats princips attiecas uz elastīgu, pielāgojamu un mainīgu AGILE organizācijas “gatavošanas” procesu.

VISI KONFERENCES REFERENTI


drīzumā tiks paziņoti jauni runātāji…

HR NEDĒĻA LATVIJĀ – KONFERENCE ĪSTIEM HR JOMAS PROFESIONĀĻIEM


Jauni ieskati un idejas, kas maina mums zināmo HR pasauli!

 

DALĪBNIEKI PAR KONFERENCI

PARTNERI


Katra konference ir sadarbības rezultāts, bagātīgs ieguldījums un nozīmīga nemateriāla vērtība. LIELS PALDIES, visiem kopīgi radot konferenci un katru gadu veicinot pasākuma panākumus!

SADARBĪBĀ AR

 KONFERENCES PARTNERI